10 sene sonra köylerde yaşayacak insan kalmaması

kesinlikle katıldığım tespittir. köyler de koşturan çocukların olmaması, her iki evden birinin boş olması da bunu kanıtlar nitelikte.
© copyright 2005 - 2026