bugün

cizrespor un dört maç ceza alması

siktiğimin federasyonun verdiği karardır.

ulan medya bu adamlara ceza aldırttı ya ona yanıyorum.

eğer sıçtığım süper ligde bunların katı olay olmuyorsa amına koyayım onların.

lan birde amatör takım ceza aldı diye sevinen süper lig (!) takımlarına sadece ağzımız ile gülmüyoruz.

inşallah deplasmanlar da da koyar da sustururlar herkesi.
© copyright 2005 - 2026