deizm

bence içi boştur, biraz da gönül rahatlatmadır. hani ben de inanıyorum allah'a hesabı.

ateist kadar sorumluluk almadığı için fazla düşünme, sorgulama gereği de duymaz.

keyif dini gibi bir şey. hayat bunlara güzel. *
© copyright 2005 - 2026