bugün

kürt

elektrik faturası nedir bilmeyen oluşum. bu söylediğim 3. katta oturan, iş arkadaşın olan kürt değildir, doğuda mahalleyi kapatıp ebesini belleyen kürt timidir.

edit: eksileyenlere; rahatsız olan s*ktirsin gitsin, bundan daha düzgün yazı mı olur lan.
© copyright 2005 - 2026