ego

lise yıllarımda eşşek gibi kullandığım ankara büyükşehir belediye'sinin toplu taşıma servisidir.. sonradan niye paralı otobüse binmiyorum ki lan diyip o gün bugündür ego dan vazgeçmişimdir.
© copyright 2005 - 2026