bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- en son alınan iltifat2
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ilgi3
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bugün de meme atan olmaması13
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- düşük iq belirtileri4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- rabbin para vermesi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- göbek adınız2
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- makarna süzmek5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 65 şut çekip gol atamamak5
- almanya5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar4
odtü'nün bahar şenlikleri kapsamında dün akşam devrim stadında konser vermiş, berbat ötesi bir sese sahip solist, akdeniz akşamlarından öteye geçememiş kalitesiyle boy gösteren gitarist, olmayan, olsa dahi varlığı hissedilmeyen bir basçı ve zillere vurmaktan başka bir nanesini göremediğimiz davulcusuyla arz-ı endam etmiş rezil ötesi grup. inanılmaz kötü bir konser verdiler dün.
çok rezildi. tek beğendiğim şarkılarını sona doğru söylediler. her şeyden önce eklemek gerek, orkestra çok kötüydü. müzikten mahrum kaldım. ulan o nasıl bir kötü sestir, ben utandım cebine tüküreyim.. lan hadi bed sesi olsa o da bir yere kadar gider. bakın ac/dc'ye. ama senin sesin bildiğin iğrenç be baba.. ayrıca, ismini bilmiyorum bu bahsettiğim elemanın ama bir de tavsiyem olacak kendisine: babacığım, çok acil bir kursa katıl ve en kötüsünden bir iletişim -ve mümkümse- diksiyon dersi falan al! ulan ben senin kadar izleyiciye kötü bir şekilde hitap eden bir adam görmedim! ne diyeceğini bilmiyorsun lan resmen! gel ödtü'yü yağla, egomu okşa demiyorum ben sana. ama hitap ettiğin kitleye ettiğin cümleleri ben, istesem o kadar kötü kuramam. ayrıca, kurduğun tek bir cümledeki kelime sayısının dördü, beşi aşmamasını geçtim, bir sonraki kelimeni, öncekini ettiğinden 20 saniye sonra etmen sana inanılmaz bir uyuzluk katmış güzel(!) kardeşim. son bir öneri: "bn rakınrol starıyım, ben delicesine şarkılar söyleyip coşar; hüzünlü şarkılar söyler ağlatırım! o yüzden bu kadar karizmatiğim, popomo porfom sıkın cicişler .s" havalarından çıkacaksın baba, bir bok değilsin çünkü. saçma salak bir pop grubunun solistisin sadece. bir de önce o elini indir!
gitarist.. ulan ben sana ne diyeyim! duman'ın gitaristi kadar kötü bir gitarist görmemiştim türk müziğinde. ama sen benim tabularımı yıktın. helâl olsun, aşk olsun! abiciğim, başını ayağına yaklaştırıp vücuduna yeni bir şekil vererek ve bir yandan da gitar tutarak gitar çalınca sana plaket vermeyecekler veya sana amerikan rakınrolunun tozlu ve uzun koridorunda bir basamak adamayacaklar! ulan bokum gibi gitar çalıyorsun, şu hakaretlerine bak! otur, sıfır!
bas.. senin için bir yorum yapamıyorum güzel kardeşim, çünkü sanırım sahnede falan değildin, seni arabadan indirmediler..
davul, sen iyisi mi kır bagetlerini ve bir daha stüdyoya bile girme. aç, parasız, pulsuz kalırsan ben beslerim seni, bakarım sana, valla! yeter ki o iğrenç tınıyı daha fazla kişiye dinletme.
hasılı, bir kez daha üstüne basa basa öğrendiğim en önemli şey, bir bas gitarın müzikte ne kadar önemli olduğudur. yoktu ulan resmen. daha iyi anladım bunu, bu cılızlardan sonraki aylin aslım konserindeki sağlam bas gitarist ile beraber.
son olarak bir söz de ugt'ye: yok muydu daha kötüsü? tebrik ediyorum bu mükemmel(!) tercihiniz için!
çok rezildi. tek beğendiğim şarkılarını sona doğru söylediler. her şeyden önce eklemek gerek, orkestra çok kötüydü. müzikten mahrum kaldım. ulan o nasıl bir kötü sestir, ben utandım cebine tüküreyim.. lan hadi bed sesi olsa o da bir yere kadar gider. bakın ac/dc'ye. ama senin sesin bildiğin iğrenç be baba.. ayrıca, ismini bilmiyorum bu bahsettiğim elemanın ama bir de tavsiyem olacak kendisine: babacığım, çok acil bir kursa katıl ve en kötüsünden bir iletişim -ve mümkümse- diksiyon dersi falan al! ulan ben senin kadar izleyiciye kötü bir şekilde hitap eden bir adam görmedim! ne diyeceğini bilmiyorsun lan resmen! gel ödtü'yü yağla, egomu okşa demiyorum ben sana. ama hitap ettiğin kitleye ettiğin cümleleri ben, istesem o kadar kötü kuramam. ayrıca, kurduğun tek bir cümledeki kelime sayısının dördü, beşi aşmamasını geçtim, bir sonraki kelimeni, öncekini ettiğinden 20 saniye sonra etmen sana inanılmaz bir uyuzluk katmış güzel(!) kardeşim. son bir öneri: "bn rakınrol starıyım, ben delicesine şarkılar söyleyip coşar; hüzünlü şarkılar söyler ağlatırım! o yüzden bu kadar karizmatiğim, popomo porfom sıkın cicişler .s" havalarından çıkacaksın baba, bir bok değilsin çünkü. saçma salak bir pop grubunun solistisin sadece. bir de önce o elini indir!
gitarist.. ulan ben sana ne diyeyim! duman'ın gitaristi kadar kötü bir gitarist görmemiştim türk müziğinde. ama sen benim tabularımı yıktın. helâl olsun, aşk olsun! abiciğim, başını ayağına yaklaştırıp vücuduna yeni bir şekil vererek ve bir yandan da gitar tutarak gitar çalınca sana plaket vermeyecekler veya sana amerikan rakınrolunun tozlu ve uzun koridorunda bir basamak adamayacaklar! ulan bokum gibi gitar çalıyorsun, şu hakaretlerine bak! otur, sıfır!
bas.. senin için bir yorum yapamıyorum güzel kardeşim, çünkü sanırım sahnede falan değildin, seni arabadan indirmediler..
davul, sen iyisi mi kır bagetlerini ve bir daha stüdyoya bile girme. aç, parasız, pulsuz kalırsan ben beslerim seni, bakarım sana, valla! yeter ki o iğrenç tınıyı daha fazla kişiye dinletme.
hasılı, bir kez daha üstüne basa basa öğrendiğim en önemli şey, bir bas gitarın müzikte ne kadar önemli olduğudur. yoktu ulan resmen. daha iyi anladım bunu, bu cılızlardan sonraki aylin aslım konserindeki sağlam bas gitarist ile beraber.
son olarak bir söz de ugt'ye: yok muydu daha kötüsü? tebrik ediyorum bu mükemmel(!) tercihiniz için!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar