bugün

nymphea

(#23651309) Çok iyi niyetli bir yazar.

Yalnız şunu söylemek isterim: Bugün "özgürlük çerçevesinde değerlendirmelidir" diye savunduğun adam yarın senin o edit kısmında yazdıklarını okuyunca muhtemelen seni sallandırmak veya recmetmek için harekete geçecektir. Tahlillerini yaparken ona göre hareket etmelisin bence. Elbette bir abartı payı var bu entryde ama, Yarın o adamla birlikte aynı parkta kardeş kardeş yan yana oturup havuzdaki ördeklere ekmek atacağınızı sanıyorsan yanılıyorsun dostum.
© copyright 2005 - 2026