bugün

internetten tanışmak vs günlük hayatta tanışmak

internette insanlar kafasında bu işi sanal olarak gördüğü için önemsizce konuşurlar. nasılsa sanal hani? yüzyüze olmadıkça noolcak ki mantığı. ama reelde görüşme buluşma karşılaşma imkanı olduğu için insanlar yeni birileriyle tanışmada bazı engeller koyarlar. kendini çok kolay başkalarına açamazlar.
© copyright 2005 - 2026