bugün

the after

2. bölümünü hala beklediğim dizidir. yahu kardeşim tamam anladık 10 bölüme 1 yıl ara veriyorsunuz da daha bu dizi yeni başladı insafsızlar kaç hafta oldu ayıp be.

(bkz: 2 bölümü isterüükk)
© copyright 2005 - 2026