bugün

kürt

en iyisinin nefes almadığı andır. alayının ülke sınırlarından defedilmesi gerekir. arkadaş anlamıyorum bunları asmayıpta niye hala aramızdalar? asalak gibi sınırlarımız içinde dolaşıyorlar birde ülkeye hayırdan çok zararları var.

görsel

görsel

edit : saf salaklar daha fazla saflık etmesinler ve lütfen artık uyansınlar! acıma yetime koyar götüne diye bir laf var hatırlatmak lazım size...
© copyright 2005 - 2026