bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- eski eşle tekrar evlenmek4
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- dünya12
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- kuran-ı kerim3
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- anın görüntüsü22
- insan5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- almanya5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- x in memeleri3
- opel frontera2
- kemalist dünya24
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- iran2
- velvet28
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
yılmaz özdil in bugünkü yazısının konusudur!
bu sefer de casusluk davasından kareler!
akp'li siyasiler bile "orduya kumpas kuruldu" itirafını yaparken hala bazı "ak beyinliler" çıkıp "ama ordu darbe yapacaktı..." diye konuşmaya başlarsa çok pis küfür ederim. demedi demeyin!
--- alıntı ----
Delillerin toplanması için, izmir deki casusluk davasına iki ay ara verilmişti.
Dün, kaldığı yerden başladı.
*
Delil denilen siidilerin hepsi, buzdolabı arkasında siyah poşet içinde bulundu. Başka yere saklamayı akıl edememiş demek ki bu casuslar Hepsi aynı yere saklamış. Hepsi siyah poşet içinde saklamış.
*
Siidileri bulan polisler, dalgınlıklarına geldi herhalde, arama sırasında eldiven takmadılar. Sanıklar mahkemeye yalvardığı halde, siidilerde parmak izi taraması yapılmadı, DNA testi yapılmadı. Tesadüf işte, polis kameraları tam da siidilerin bulunduğu dakikalarda arızalandı, görüntü kaydedemedi.
*
Hazirunlar, yani, aramaya şahit olarak eşlik eden komşu, muhtar gibi kişiler, siidilerin bulunduğu mutfaklara sokulmadı. Al sana bi tesadüf daha, tüm siidiler şahit yokken bulundu.
*
Elebaşı denilen işadamının Sapanca daki evinde Sakarya polisi tarafından arama yapıldı, suç unsuruna rastlanmadı diye tutanak tutuldu. Bilahare, izmir den gelen polisler bi de biz arayalım dediler, şak, elleriyle koymuşlar gibi siidi buldular.
*
Bu işadamı mayısta tutuklandı, evinde ele geçirilen siidide eylül tarihli belge var iyi mi Hapse tıkıldıktan 4 ay sonra, cezaevindeyken belge hazırlayıp, Sapanca daki evine saklamış!
*
Subaylardan belge sızdırdığı öne sürülen üniversite öğrencisi kızın, babasının evinde arama yapıldı, siidi bulundu, tutanak tutuldu, babasına imzalatıldı Adamcağız görme engelli, bildiğin kör.
*
Söz konusu belgelerde, 19 farklı subayın gece kulübü kelimelerini geceklübü şeklinde not aldığı görülüyor. 19 farklı subayın aynı hatayı yapması mümkün mü? Yoksa, birileri kes-yapıştır mı yaptı?
*
Toplam 8 bin dijital belge var. Bunların 5 bini, aynı gün aynı saatte, 31 Mart 2012 de saat 10.20 de kaydedilmiş Yüzlerce casus, aynı gün aynı saatte, aynı bilgisayarın başında mı toplandı?
*
Binlercesi var, bi kaç örnek vereyim
2009 da bir savaş gemisiyle ilgili belge sızdırılmış; o gemi 2001 de jilet oldu. 1988 e ait denizaltı fotoğrafı var; o denizaltı 2004 te denize indirildi. Güya, üç farklı evden çekilmiş üç farklı yatak odası fotoğrafı var; o fotoğraflar, Gölcük Orduevi nin internet sayfasından alınmış.
*
Subaylardan bilgi sızdırdığı iddia edilen bir kızın evinde arama yapıldı, bilgisayarında by casus ismiyle kaydedilmiş belge bulundu. Casus filmlerinde zaten olmaz ama, böylesi komedi filmlerinde bile olmaz. Casusluk şebekesi, casuslarını, casus isimli belgeye yazmıştı!
*
Hatta O belgeye by casusların T.C. kimlik numaraları da yazılmıştı. Siz hiç casuslarını ismiyle soyadıyla T.C. kimlik numarasıyla kaydeden casusluk şebekesi duydunuz mu? Duyun.
*
Subaylardan biri tutuklandığı gün itiraz etti mesela Benimle aynı ismi soyadı taşıyan yüzbaşı da var, başçavuş da var, ne malum benim olduğum? diye sordu. Siidideki T.C. kimlik numarasını gösterdiler. Çünkü, casusları siidiye kaydederken, bi tek muhtardan ikametgâh belgesi almadıkları kalmıştı!
*
Bir başka subay, savcıya böyle saçmalık olur mu, benim burda ne işim var? diye sordu. Savcı valla bence de burda olmaman lazım ama, polis isimlerinizi verdi dedi.
*
8 Mayıs ta tutuklanan var. isminin karıştığı belge 18 Mayıs tarihli Kanıttan önce suç işlemiş yani.
*
Subayların fuhuş yaptığı, parayla belge sattığı, belgelerin kuryeler aracılığıyla yurtdışına gönderildiği iddia ediliyor Tutuklu subayların kadınlarla çekilmiş tek kare görüntüsü var mı? Yok. Telefonla görüşmüşlükleri var mı? Yok. Cepten mesaj? Yok. internetten yazışmışlar mı? Hayır. Tutuklanan veya gözaltına alınan kadınlardan herhangi biri, ben bu subayları tanıyorum diyor mu? Demiyor. Subayların evlerinde, bilgisayarlarında, akrabalarında, arkadaşlarında ele geçirilmiş belge var mı? Yok. Para trafiği tespit edilmiş mi? Hayır. Subaylar mahkemeye başvurdu, madem parayla satmışız, Allah aşkına mal varlığımızı kontrol edin dediler Mal varlıklarına bakıldı mı? Bakılmadı. Kurye yakalandı mı? Hayır. Tanık var mı? Yok. Gizli tanık var mı? Yok. Hangi ülkelere belge satılmış? O da yok.
*
Peki ne var?
Casusluk şebekesinin dijital ortamda hazırladığı karakutusu var. Arşiv niteliğinde Gizliliğe kozmik derecede önem verilmiş. Son teknolojiyle, profesyonelce, şifresi kırılamayacak şekilde oluşturulmuş. Küçücük bi pürüz var Henüz ele geçirilmemiş! Ben söylemiyorum, iddianamede böyle yazıyor. Ele geçirilemeyen karakutu, şifreleri kırılamayacak şekilde dosyalandı diyor.
*
Cahilliğime verin ama
Ele geçirilemeyen delil
olur mu birader?
*
Üstelik MiT fark etmiyor. Kılı kırk yaran askeri istihbarat fark etmiyor. Hiçbir NATO ülkesinin gizli servisi fark etmiyor. ABD den meçhul biri elektronik posta gönderiyor, silahlı kuvvetlerdeki yüzlerce casusu ortaya çıkarıyor Öyle mi?
*
Neticede
Başbakan ın başdanışmanı, orduya kumpas kuruldu dedi. Başbakan, içerde günahsız yere yatanlar var dedi. Casusluktan tutuklu olanlar da, bu deliller ve hükümetin itiraflarıyla tahliye talep etti.
*
Bacanak tık diye bırakılmıştı.
Aynı izmir de...
iki senedir yatan subayların yatmalarına devam kararı verildi.
--- alıntı ----
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/25562864.asp
bu sefer de casusluk davasından kareler!
akp'li siyasiler bile "orduya kumpas kuruldu" itirafını yaparken hala bazı "ak beyinliler" çıkıp "ama ordu darbe yapacaktı..." diye konuşmaya başlarsa çok pis küfür ederim. demedi demeyin!
--- alıntı ----
Delillerin toplanması için, izmir deki casusluk davasına iki ay ara verilmişti.
Dün, kaldığı yerden başladı.
*
Delil denilen siidilerin hepsi, buzdolabı arkasında siyah poşet içinde bulundu. Başka yere saklamayı akıl edememiş demek ki bu casuslar Hepsi aynı yere saklamış. Hepsi siyah poşet içinde saklamış.
*
Siidileri bulan polisler, dalgınlıklarına geldi herhalde, arama sırasında eldiven takmadılar. Sanıklar mahkemeye yalvardığı halde, siidilerde parmak izi taraması yapılmadı, DNA testi yapılmadı. Tesadüf işte, polis kameraları tam da siidilerin bulunduğu dakikalarda arızalandı, görüntü kaydedemedi.
*
Hazirunlar, yani, aramaya şahit olarak eşlik eden komşu, muhtar gibi kişiler, siidilerin bulunduğu mutfaklara sokulmadı. Al sana bi tesadüf daha, tüm siidiler şahit yokken bulundu.
*
Elebaşı denilen işadamının Sapanca daki evinde Sakarya polisi tarafından arama yapıldı, suç unsuruna rastlanmadı diye tutanak tutuldu. Bilahare, izmir den gelen polisler bi de biz arayalım dediler, şak, elleriyle koymuşlar gibi siidi buldular.
*
Bu işadamı mayısta tutuklandı, evinde ele geçirilen siidide eylül tarihli belge var iyi mi Hapse tıkıldıktan 4 ay sonra, cezaevindeyken belge hazırlayıp, Sapanca daki evine saklamış!
*
Subaylardan belge sızdırdığı öne sürülen üniversite öğrencisi kızın, babasının evinde arama yapıldı, siidi bulundu, tutanak tutuldu, babasına imzalatıldı Adamcağız görme engelli, bildiğin kör.
*
Söz konusu belgelerde, 19 farklı subayın gece kulübü kelimelerini geceklübü şeklinde not aldığı görülüyor. 19 farklı subayın aynı hatayı yapması mümkün mü? Yoksa, birileri kes-yapıştır mı yaptı?
*
Toplam 8 bin dijital belge var. Bunların 5 bini, aynı gün aynı saatte, 31 Mart 2012 de saat 10.20 de kaydedilmiş Yüzlerce casus, aynı gün aynı saatte, aynı bilgisayarın başında mı toplandı?
*
Binlercesi var, bi kaç örnek vereyim
2009 da bir savaş gemisiyle ilgili belge sızdırılmış; o gemi 2001 de jilet oldu. 1988 e ait denizaltı fotoğrafı var; o denizaltı 2004 te denize indirildi. Güya, üç farklı evden çekilmiş üç farklı yatak odası fotoğrafı var; o fotoğraflar, Gölcük Orduevi nin internet sayfasından alınmış.
*
Subaylardan bilgi sızdırdığı iddia edilen bir kızın evinde arama yapıldı, bilgisayarında by casus ismiyle kaydedilmiş belge bulundu. Casus filmlerinde zaten olmaz ama, böylesi komedi filmlerinde bile olmaz. Casusluk şebekesi, casuslarını, casus isimli belgeye yazmıştı!
*
Hatta O belgeye by casusların T.C. kimlik numaraları da yazılmıştı. Siz hiç casuslarını ismiyle soyadıyla T.C. kimlik numarasıyla kaydeden casusluk şebekesi duydunuz mu? Duyun.
*
Subaylardan biri tutuklandığı gün itiraz etti mesela Benimle aynı ismi soyadı taşıyan yüzbaşı da var, başçavuş da var, ne malum benim olduğum? diye sordu. Siidideki T.C. kimlik numarasını gösterdiler. Çünkü, casusları siidiye kaydederken, bi tek muhtardan ikametgâh belgesi almadıkları kalmıştı!
*
Bir başka subay, savcıya böyle saçmalık olur mu, benim burda ne işim var? diye sordu. Savcı valla bence de burda olmaman lazım ama, polis isimlerinizi verdi dedi.
*
8 Mayıs ta tutuklanan var. isminin karıştığı belge 18 Mayıs tarihli Kanıttan önce suç işlemiş yani.
*
Subayların fuhuş yaptığı, parayla belge sattığı, belgelerin kuryeler aracılığıyla yurtdışına gönderildiği iddia ediliyor Tutuklu subayların kadınlarla çekilmiş tek kare görüntüsü var mı? Yok. Telefonla görüşmüşlükleri var mı? Yok. Cepten mesaj? Yok. internetten yazışmışlar mı? Hayır. Tutuklanan veya gözaltına alınan kadınlardan herhangi biri, ben bu subayları tanıyorum diyor mu? Demiyor. Subayların evlerinde, bilgisayarlarında, akrabalarında, arkadaşlarında ele geçirilmiş belge var mı? Yok. Para trafiği tespit edilmiş mi? Hayır. Subaylar mahkemeye başvurdu, madem parayla satmışız, Allah aşkına mal varlığımızı kontrol edin dediler Mal varlıklarına bakıldı mı? Bakılmadı. Kurye yakalandı mı? Hayır. Tanık var mı? Yok. Gizli tanık var mı? Yok. Hangi ülkelere belge satılmış? O da yok.
*
Peki ne var?
Casusluk şebekesinin dijital ortamda hazırladığı karakutusu var. Arşiv niteliğinde Gizliliğe kozmik derecede önem verilmiş. Son teknolojiyle, profesyonelce, şifresi kırılamayacak şekilde oluşturulmuş. Küçücük bi pürüz var Henüz ele geçirilmemiş! Ben söylemiyorum, iddianamede böyle yazıyor. Ele geçirilemeyen karakutu, şifreleri kırılamayacak şekilde dosyalandı diyor.
*
Cahilliğime verin ama
Ele geçirilemeyen delil
olur mu birader?
*
Üstelik MiT fark etmiyor. Kılı kırk yaran askeri istihbarat fark etmiyor. Hiçbir NATO ülkesinin gizli servisi fark etmiyor. ABD den meçhul biri elektronik posta gönderiyor, silahlı kuvvetlerdeki yüzlerce casusu ortaya çıkarıyor Öyle mi?
*
Neticede
Başbakan ın başdanışmanı, orduya kumpas kuruldu dedi. Başbakan, içerde günahsız yere yatanlar var dedi. Casusluktan tutuklu olanlar da, bu deliller ve hükümetin itiraflarıyla tahliye talep etti.
*
Bacanak tık diye bırakılmıştı.
Aynı izmir de...
iki senedir yatan subayların yatmalarına devam kararı verildi.
--- alıntı ----
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/25562864.asp
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar