bugün

ghajini

Ağlamasaydım hakkında çok şey yazacaktım ama ağlatıyor işte. Mükemmel bir film. Mükemmelden fazlası. Birbirine güzel bakan tüm insanlar azıcık mutlu olsun lütfen, film olsa bile!
© copyright 2005 - 2026