mo santral

bursa fsm demo cafe barın şubesi olarak görükle ye açılan yeni mekan.. konsept olarak güzel ama demodan daha ucuz olsa da öğrenci bütçesi için pahalı bi yer.. sahibi çok kasıntı, ukala, genç bir godoman..
© copyright 2005 - 2026