bugün

popcorn

Garsonları olmasa güzel mekandır aslında.
Kordonda gidilen rahat yerlerdendir.
Fiyat olarak her sene daha bir uçuyorlar sanki, alkol ve sigara kullanmayan insan kışın kesinlikle gitmemeli. Kokudan rahatsız olabilir.
© copyright 2005 - 2026