bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- makarna süzmek5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- yürüyüş partisi4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 65 şut çekip gol atamamak5
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- güneş2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek2
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- lucas luthor2
- paris te son tango6
- kaçak çay2
- iş kadını yazarlar6
- futbol9
- oyuncu2
- gocu abi2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- amazon com tr2
- gocu bey meh meh bey birader4
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
en sevdiğim bankacılık şeysi. kredi kartıda olsa tadından yenmezdi. bonus ve amerikan ekspres için garantiye kösülüyoruz. halk bankası da maaşım yattığı halde 1000 liralık kredi kartı vereceğini söyledi. ama ben 5000 diye değiştirdim. neden olduğunu anlamadım ama başvurum kabul edilmemiş. 1000 lik olanı da başka başvuru yaptığım için iptal ettiklerinden benim canımı sıktı. garantiye başvurdum 2800 tllik kredi kartı verdi. birde halk bankasındaki uyuzlar maaşımı bulunduğum ilçeden çekebilmem için havale ücreti kesmeye kalkıyorlar. enparada süreci anlatayım. internet başvurumu yaptım. sonra bayram nedeniyle gelemeyeceklerini düşünüp yarım bıraktım. ancak beni aradılar. başvurunuzu bitirmemişsiniz dediler. dedim ki bayrama 2 gün kaldı o sürede yetişmez, sonrada unutulur gider diye şeyettim dedim. önemli değil siz başvurunuzu yaparsanız biz ilgileniriz dediler. iyi deyip başvuruyu bitirdim. ertesi gün biri telefon açıp randevu istedi, sonraki günde hediyeleriyle geldi. ilginçti. bulunduğum ilçeye kargolar haftada 1 gün geliyor, hatta ttnet abone oldum 2 ay modemim gelememişti. şöyleki 30 kez telefon açmışım modemimi göndermeleri sorun olmuştu. en sonunda ttnetten biri tel açıp memnuniyetimi sordu. daha kullanamadığım için bilemiyorum dedim. o da sorunu sordu. bende olanları anlattım. sizi arayacağız efendim diyip kapatırken "ararız deyip not aldığınızı söyleyip kapatıyorsunuz, kimse aramıyor" diye ttnete sitem ettim. bayan bu işin takipçisi olacağını söyledi. ona rağmen 15 günde alabilsemde nerdeyse her gün arayıp durumu bildirdi, sohbet etti. böyle tecrübeler olunca 2 gün inanılmaz geliyor.
neyse halk bankasına maaşım yatıyor. tümünü internetten enparaya havale ediyorum. sonra otomatik verdiğim talimatlarla üç adet elektrik faturalarımı ödüyorum. kredi kartı borçlarımıda masrafsız ödeyebiliyorum. halkbank kredi kartı ödemesinde masraf alıyor. garanti bankası kredi kartını telefon faturalarımı ödemekte kullanıyorum. finansbank bankamatikleri dandik olması ve zaten ilçede olmaması nedeniyle nakit ihtiyacımı enparadan tekrar halk bankasına cep telefonumdan havale ederek hallediyorum. kredi ödemelerim içinde otomatik ödeme talimatı var. enpara ödüyor ödeyemezse uyarıyor. yaklaşık 1 ay sonra telefon açtılar enpara ekpara teklifi yaptılar. 750 tl ek limitim olacakmış. olsun dedim. böylelikle paramın tümü birikim hesabımda olsa bile faturalarım ödeniyor. ekpara kullanıldığında haber ediyor. aynı gün hesaba birikim hesabımdan para aktarırsam faiz işlemiyor. internetten tv aldım. heryerde 939 dan düşük yok iken bununla 939 tl ye aldım ertesi ayın 6 sında mı ne 100 lira geri gönderdiler. televizyon 839 a geldi.
benim için yeterli. herşeyi cepten veya internetten yaptığımdan şube veya bankamatiklerle zaten bir işim olmuyor. kredi kartı olsa garanti ve iş bankası kredi kartlarınıda kapatırdım. halk bankası ise ne yaptığını anlamıyorum. maaaşım mecburen oraya yatıyor. adamlar para çekeceğimde benden havale parası kesmeye kalkıyorlar. gerçi bunda bir saçmalık varda üstüne gitmedim. bankamatikten hallettim. ama tepki nedenli olarak halk bankasında maaş yatar yatmaz kuruşumu bırakmıyorum.
müşteri hizmetleri çok tatlı. ulaşmak kolay. ilk çaldırdığımda telefonu açıyorlar. bir keresinde çaldırmaya başlamadan kapattım. 2 dakika sonra beni arayıp sordular. bi ara internetten alışverişte 100 tl daha kazanayım diye hanımıda üye yapayım dedim de kendi kendime ayıp deyip utandım.
neyse halk bankasına maaşım yatıyor. tümünü internetten enparaya havale ediyorum. sonra otomatik verdiğim talimatlarla üç adet elektrik faturalarımı ödüyorum. kredi kartı borçlarımıda masrafsız ödeyebiliyorum. halkbank kredi kartı ödemesinde masraf alıyor. garanti bankası kredi kartını telefon faturalarımı ödemekte kullanıyorum. finansbank bankamatikleri dandik olması ve zaten ilçede olmaması nedeniyle nakit ihtiyacımı enparadan tekrar halk bankasına cep telefonumdan havale ederek hallediyorum. kredi ödemelerim içinde otomatik ödeme talimatı var. enpara ödüyor ödeyemezse uyarıyor. yaklaşık 1 ay sonra telefon açtılar enpara ekpara teklifi yaptılar. 750 tl ek limitim olacakmış. olsun dedim. böylelikle paramın tümü birikim hesabımda olsa bile faturalarım ödeniyor. ekpara kullanıldığında haber ediyor. aynı gün hesaba birikim hesabımdan para aktarırsam faiz işlemiyor. internetten tv aldım. heryerde 939 dan düşük yok iken bununla 939 tl ye aldım ertesi ayın 6 sında mı ne 100 lira geri gönderdiler. televizyon 839 a geldi.
benim için yeterli. herşeyi cepten veya internetten yaptığımdan şube veya bankamatiklerle zaten bir işim olmuyor. kredi kartı olsa garanti ve iş bankası kredi kartlarınıda kapatırdım. halk bankası ise ne yaptığını anlamıyorum. maaaşım mecburen oraya yatıyor. adamlar para çekeceğimde benden havale parası kesmeye kalkıyorlar. gerçi bunda bir saçmalık varda üstüne gitmedim. bankamatikten hallettim. ama tepki nedenli olarak halk bankasında maaş yatar yatmaz kuruşumu bırakmıyorum.
müşteri hizmetleri çok tatlı. ulaşmak kolay. ilk çaldırdığımda telefonu açıyorlar. bir keresinde çaldırmaya başlamadan kapattım. 2 dakika sonra beni arayıp sordular. bi ara internetten alışverişte 100 tl daha kazanayım diye hanımıda üye yapayım dedim de kendi kendime ayıp deyip utandım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar