bugün

kürt

http://www.mynet.com/habe...75447-1?yorumPage=4#yorum

arkadan vuran kalleşler bunlardan çıkar hep.

vurulan beyi tanırdım. akrabam değildi fakat vallahi de billahi de çok iyi temiz bir insandı. şimdi ne yapalım yahu ? bu ırktan bıktık ne yapalım ? bu adamları dizginlemek için biz de mi ruhsatsız silahlarla beyinciğe atış yapalım.

en iyisini en temizini bile sevemeyeceğim arkadaş.
© copyright 2005 - 2026