bugün

ron paul

- why do always vote "no" on every bill ?
- i read them..

mealen;

- neden her kanun tasarısının aleyhine oy kullanıyorsunuz ?

ron paul ; - okuyorum da ondan..

onun hazır cevaplılığını eleştirene kadar meselenin özünü kendi adımıza tıpkı bu adam gibi yakalasak hiç kuşkusuz şu bulunduğumuz seviyeden daha farklı bir yerlerde olurduk..
© copyright 2005 - 2026