bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis2
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- bitcoin2
- yazarların imza parfümleri14
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- allah2
- sözlüğün tadının kaçması4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 2026 dünya kupası22
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- günün şiiri3
- dünya11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- am okşama4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kıskanmak7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- düşün ki o bunu okuyor16
- pkk nasıl biter5
- alan greenspan3
29 ekim'de açılması manidar olan projedir. istanbullular için iyidir, hoştur, tehlikelidir. gelelim bunun tüm türkiye tarafından asrın projesi olarak lanse edilip, ak kuşaklar tarafından heyecanlanılmasına. marmaray'ın reklamlarını ankara'da izmir'de gördük ulan orada ki insan istanbula gidecekte marmaray'a binecekte ona ne tamam iyi hoş bir şey yaptın da bir girişi ığdır'dan verip diğer çıkışı edirne'den mi yaptın? asrın projesi bu ise 1994 yılında açılan manş tüneli neyin projesi o zaman?
bazı yerlerde 7-8-9 şiddetinde ki depreme dayanıklıdır diyorlar. depremin yönünü ve şiddetini nasıl bileceksin ilk olmaya başladığında orası biraz muamma gibi geldi bana. trafik sorununu çözer mi bilemeyeceğim umarım çözer ama riskli gelen bir proje bana. ki projenin bitirilmesi 1998 yılında olmuştur. sadece projeye 2004 yılında başlanmıştır yani 1998 yılında akp iktidarda değildi değil mi? bunu yaptılar diye neden kendilerini asrın lideri olarak gösteriyolar onu da anlamış değilim. e bu projeyi yaparken de tayyip, emine'nin burma bileziklerini ya da oğlunun gemiciğini satmadı heralde amk.
olan 29 ekim'e oldu ona üzülüyorum ben. yarın 10 tv kanalı 29 ekim yerine marmaray'ın açılışını gösterirlerse haydi şaşırmayın.iyi uykular.
edit: bilmem kaç bin mühendis deprem olasılığını göze almıştır diyenler olacaktır da. o kadar mühendis yapıyı sağlamlaştırmak için 8 şiddetinde deprem mi yaratmışlar?
edit 2: eksileyen arkadaşım ne oldu gerçekleri görmek zoruna mı gitti. emine'nin burma bileziklerini satıpta mı yaptırdı bu marmarayı? ha madem 8 şiddetinde ki depreme dayanıklı bu depremin şiddetini yönünü falan biliyosun neden evleri sağlamlaştırmıyorsun? marmaray=para, ev=insan anlarsınızı bir gün de iş işten geçmiş olur.
bazı yerlerde 7-8-9 şiddetinde ki depreme dayanıklıdır diyorlar. depremin yönünü ve şiddetini nasıl bileceksin ilk olmaya başladığında orası biraz muamma gibi geldi bana. trafik sorununu çözer mi bilemeyeceğim umarım çözer ama riskli gelen bir proje bana. ki projenin bitirilmesi 1998 yılında olmuştur. sadece projeye 2004 yılında başlanmıştır yani 1998 yılında akp iktidarda değildi değil mi? bunu yaptılar diye neden kendilerini asrın lideri olarak gösteriyolar onu da anlamış değilim. e bu projeyi yaparken de tayyip, emine'nin burma bileziklerini ya da oğlunun gemiciğini satmadı heralde amk.
olan 29 ekim'e oldu ona üzülüyorum ben. yarın 10 tv kanalı 29 ekim yerine marmaray'ın açılışını gösterirlerse haydi şaşırmayın.iyi uykular.
edit: bilmem kaç bin mühendis deprem olasılığını göze almıştır diyenler olacaktır da. o kadar mühendis yapıyı sağlamlaştırmak için 8 şiddetinde deprem mi yaratmışlar?
edit 2: eksileyen arkadaşım ne oldu gerçekleri görmek zoruna mı gitti. emine'nin burma bileziklerini satıpta mı yaptırdı bu marmarayı? ha madem 8 şiddetinde ki depreme dayanıklı bu depremin şiddetini yönünü falan biliyosun neden evleri sağlamlaştırmıyorsun? marmaray=para, ev=insan anlarsınızı bir gün de iş işten geçmiş olur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar