bugün

outlast

uzun zamandır bilgisayarda oyun oynamayan biri olarak yeni oynamaya başladım bu oyunu. özellikle gece yarısı kulaklıklarla ve karanlıkta tek başıma oynadığım zaman ciddi ciddi tırsıyorum. ayrıca fazlasıyla zor bir oyun.
© copyright 2005 - 2026