apocalypto

dün gecenin kronik uykusuz gecelerimden biri olması vesilesiyle zaman geçsin diye izliyim deyip hayran kaldığım filmdir. ve dün geceden beri aklımda tek bir cümle yanıp yanıp sönüyo: "orospu çocuğu mayalar"
© copyright 2005 - 2026