bugün

ankara

zorunlu olarak gelen herkes nefret eder, gittiklerinde ise deli gibi özlerler. Geri dönüp ev alanları bile gördü bu fani gözler. insanoğlu işte nankör. Türkiyenin tek yaşanılası şehri...
© copyright 2005 - 2026