beşiktaş

aslında sol beke ihtiyacı olmayan takımım neden mi ?

gökhan , uğur ve ismail o bölge için varlar, para alıyorlar ve sol bek alırsak bu oyuncular yata yata para kazanmış olacaklar.
ismail köybaşı milli takım sol beki dir unutmayalım. geri dönünce hızlı başlayacaktır muhtemel olarak.
hiç olmadı dol bek siz oynar beşiktaş. yani şöyle oluyor savunma sb cb cb cb şeklinde çıksın sahaya.
beklerden sadece serdar beklik görevini yapsın. ersan , sivok veescude gibi geride kalsın sol stoper oynasın yani. bunu bilen olcay da ilerden gelmez zaten .
beşiktaş sol beksiz de yaşayabilir.
© copyright 2005 - 2026