beşiktaş

korkarım ki sol bek almayacaktır.

başkan kişisi, transfer bütçemizi aştık, tutumlu olmalıyız demiş. aslında bu cümleye anca küfür edilir ama gerek yok.

takımda sol bek yok fikret bey.

bu takım türkiye'nin en büyük takımlarından biri ve sol beki yok fikret bey.

transfer bütçeni al başına çal fikret bey.

keyfi yaptığın sezer öztürk transferi ile o bütçeyi sen aştın fikret bey.

fernandes'le de problem yokmuş. e haftaya uzatırsınız onu da artık fikret bey.
© copyright 2005 - 2026