beşiktaş

yıllardır almeida'yı beğenmeyen ben artık kararımı değiştirdim çünkü almeida ilerde top tutuyor ve ilerde faul alıyor o yüzden şuan için forvet transferine ihtiyacımız yok.sağ bek transferine hiç hiç ihtiyacımız yok saçmalamayın iki dakika.bize gereken tek transfer sol bek transferi eğer bir eli yüzü ayağı düzgün sol bek alınırsa süper olur üzerine de birde genç yetenek kerim frei gelirse kaymaklı kadayıf olur ama bize gereken şuan sadece bir sol bek,sol bek alındığı takdirde şampiyonluğun en önemli adayı biz oluruz fener falan bu sene hikaye olacak gibi o yüzden tek rakibimiz galatasaray gibi gözüküyor şuan ama sol bek şart tek yol sol bek.

edit: ayrıca galatasaray derbisinden daha önemli bir maç varsa o da bursa maçı bursa maçını aldığımız takdirge hem galatasarayla olan puan farkını koruyacağız hem de galatasaray maçına rahat çıkmış olacağız.
© copyright 2005 - 2026