bugün

rusya

kavganın normal karşılandığı ülke. adamı yatırır keserler kimse dönüp bile bakmaz.
herkes kendi havasındadır.
bizde ise durum çok farklı. adam kavga edecek olur 30 kişi ayırır. mesela ruslarda -bırakın lan beni diye bir cümle icat edilmemiştir henüz. hatta - salıverin küçük enişteyi diye bir replik de yoktur filimlerinde.

https://www.youtube.com/watch?v=FWk5rdA2Dxc
© copyright 2005 - 2026