bugün

beşiktaş

ligde 144 hafta sonra lider olan takımımız. En son liderlik koltuğunda olduğunda denizliyi yenip şampiyon olmuştu.
Sol bek ve almeida sıkıntısı halledilirse iyi yoldayız. Atak yaparken toplu hareket ediliyor, gökhan-ferdi-hutchinson-olcay teknik oyuncular ve bireysel hata dışında pozisyon ve açık alan vermememiz artılar. Tabi bir de kulübenin skora ve oyuna etkisi.
Kısacası; LiDER!
ama 89. dakikasında izlemeyi bırakmak zorunda kaldığımda skor 4-2 iken bile, eve "acaba beraberlik falan olmuş mudur" diye kendimi zor atmama neden olacak kadar da acayip bi takımdır.

Allah yolunu açık etsin kartalım.
© copyright 2005 - 2026