bugün
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı3
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- portekiz5
- kolombiya4
- opel frontera2
- genç olmanın en güzel yanı6
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç görünmeye çalışmak7
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- özbekistan4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- ilgi manyağı4
- x in memeleri3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- panama3
- hırvatistan3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- içtim şarabı13
- petrol2
- kadir inanır22
- anın görüntüsü22
- 33 yaşında olmak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak5
- arşivlenmesi gereken resimler3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- kemalist dünya24
rezil bir futbolla deplasmandan 4-2 galip dönen takım.
kendimizi kandırmayalım, beşiktaşa yakışmaz lay lay lom havalar. takımda ciddi bir sol bek sıkıntısı var yaklaşık 1.5 yıldır ve hala o bölgeye bir çare bulunamadı. utanç duyması gerekiyor bu yüzden yönetimin, önder özen'in ve bilic'in. tutturmuşlar hala geçici çözüm geçici çözüm diye. ulan çöz de şu sorunu nasıl çözeceksen çöz artık. ligde 2 hafta geçmiş, uefa'da sikindirik bir takıma mağlup olunmuş, neyi bekliyon hala. bunları bile beklemeyecektin, çözmek için. yılların yarası bu. ayrıca ersan'ı o bölgede kim oynatırsa oynatsın, samet aybaba'dan farksızdır gözümde.
çift ön liberolu sistem tarihte kaldı, maşallah bizimkiler hala biri vasıfsız diğeri orta şeker 2 adet defansif ortasaha ile çıkıyor maçlara. sanırsın bi faydası oluyor ha. yine 2 tane gol yiyorsun yine. veli-atiba yerine atiba-oğuzhan oynasa ne farkedecek defansif olarak? bilakis top tutup, pas yapabileceksin. oğuzhanla geriden oyun kurabileceksin, geçen sene kısmen olduğu gibi. topu alır almaz, ya geriye ya sağa sola dönen veli ve atiba yerine biraz daha dik oynayabilen oğuzhan her türlü riske değer, değmelidir. her boku fernandes'ten bekler olduk yine. gelsin top çıkarsın, gitsin asist yapsın, gol atsın. yok ebesinin amı yahu.
sağ açık artık töre'nindir. sol açıkta olcay saç baş yolduruyor. geldiğinden beri dediğim gibi, oyunun içine ediyor her maç. çıkıp bi gol atıp her şeyi unutturuyor herif. yok öyle iş. pas yok, çalım yok, top kontrolü yok.. bu adamla sol kanat yürümez. muhammed bile daha iyi oynadı o bölgede.
almeida ise büyük sorun. resmen 10 kişi oynatıyor takımı. bıktık hava topuna çıkıp, tripli tripli faul almaya çalışmalarından. pres yok, kütük gibi bekliyor. hareketsiz, aralara koşmuyor. bitiricilik zaten hak getire. mustafa o bölgede daha faydalı olacaktır.
escude gol atsa dahi bu takımın stoperi değil. ayağı düzgün hikayeleri umarım bitmiştir. adam ileri top aktaramıyor. geride ağır kalıyor.
serdar kurtuluş hilbert'i çok aratacak. bu takımın 1. sağ beki olacak kapasitede değil, olamaz.
zamana ihtiyaç var, bekleyelim, sabırlı olalım teranelerini bir köşeye bırakın artık. bu oyuncuların hepsi yıllardır bildiğimiz oyuncular. bireysel hataları olan oyuncular. bir anda evrim geçiremezler öyle değil mi?
galibiyet gerçekten hikaye. ne yaptığını bilen bir takım bu beşiktaş'a top oynatmaz.
kendimizi kandırmayalım, beşiktaşa yakışmaz lay lay lom havalar. takımda ciddi bir sol bek sıkıntısı var yaklaşık 1.5 yıldır ve hala o bölgeye bir çare bulunamadı. utanç duyması gerekiyor bu yüzden yönetimin, önder özen'in ve bilic'in. tutturmuşlar hala geçici çözüm geçici çözüm diye. ulan çöz de şu sorunu nasıl çözeceksen çöz artık. ligde 2 hafta geçmiş, uefa'da sikindirik bir takıma mağlup olunmuş, neyi bekliyon hala. bunları bile beklemeyecektin, çözmek için. yılların yarası bu. ayrıca ersan'ı o bölgede kim oynatırsa oynatsın, samet aybaba'dan farksızdır gözümde.
çift ön liberolu sistem tarihte kaldı, maşallah bizimkiler hala biri vasıfsız diğeri orta şeker 2 adet defansif ortasaha ile çıkıyor maçlara. sanırsın bi faydası oluyor ha. yine 2 tane gol yiyorsun yine. veli-atiba yerine atiba-oğuzhan oynasa ne farkedecek defansif olarak? bilakis top tutup, pas yapabileceksin. oğuzhanla geriden oyun kurabileceksin, geçen sene kısmen olduğu gibi. topu alır almaz, ya geriye ya sağa sola dönen veli ve atiba yerine biraz daha dik oynayabilen oğuzhan her türlü riske değer, değmelidir. her boku fernandes'ten bekler olduk yine. gelsin top çıkarsın, gitsin asist yapsın, gol atsın. yok ebesinin amı yahu.
sağ açık artık töre'nindir. sol açıkta olcay saç baş yolduruyor. geldiğinden beri dediğim gibi, oyunun içine ediyor her maç. çıkıp bi gol atıp her şeyi unutturuyor herif. yok öyle iş. pas yok, çalım yok, top kontrolü yok.. bu adamla sol kanat yürümez. muhammed bile daha iyi oynadı o bölgede.
almeida ise büyük sorun. resmen 10 kişi oynatıyor takımı. bıktık hava topuna çıkıp, tripli tripli faul almaya çalışmalarından. pres yok, kütük gibi bekliyor. hareketsiz, aralara koşmuyor. bitiricilik zaten hak getire. mustafa o bölgede daha faydalı olacaktır.
escude gol atsa dahi bu takımın stoperi değil. ayağı düzgün hikayeleri umarım bitmiştir. adam ileri top aktaramıyor. geride ağır kalıyor.
serdar kurtuluş hilbert'i çok aratacak. bu takımın 1. sağ beki olacak kapasitede değil, olamaz.
zamana ihtiyaç var, bekleyelim, sabırlı olalım teranelerini bir köşeye bırakın artık. bu oyuncuların hepsi yıllardır bildiğimiz oyuncular. bireysel hataları olan oyuncular. bir anda evrim geçiremezler öyle değil mi?
galibiyet gerçekten hikaye. ne yaptığını bilen bir takım bu beşiktaş'a top oynatmaz.
Gündemdeki Haberler