bugün

saitem

yaklaşık 1 sene önce yazdığım yazıdan dolayı özür dilediğim güneş arabası ekiptir.

tübitak formula g güneş enerjili araçlar yarışında bu sene türkiye 1.si olan ekiptir.

not: bu sene gazlı değillerdi, sanırım o yüzden birinci oldular.

ya da araçları bu sefer gerçekten iyiydi, kim bilir?
© copyright 2005 - 2026