bugün

taraftarcicek com

4 büyük takıma hizmet veren site.

edit: bir insanın acizliği belli olmasın. anla ki site sahiplerinin, galatasaray isim hakkı ile ilgili anlaşmalarda belli pürüzleri kalmış. zaten 3 büyül olsa. galatasaray logosu olmaz. koskoca da yakında yazısı var zaten. yani hem çirkef hem de haklı olacaksın. yahu bir git *

edit: bence insanlarımız çok salak. başlığı açan insana katılıyorum evet. kendini biliyor herif.

(edit)^2: vallahi mal * öyle böyle değil.
© copyright 2005 - 2026