bugün

3 büyük takıma lisanslı olarak çiçekçilik hizmeti vermeye başlayan site. bilin bakalım kim yok?

edit: hizmet vermeye başlamak demek logoyu koymak değildir ürün veya hizmet satışı başlamıştır demektir. bakıyorum evet hala 3 büyük takım var. duyurulur.

diplerden gelen edit: ifadem çok açık ama ya güzel türkçemiz anlaşılmaz bir dil olmuş ya da insanlarımız çok salak.

edit: çocuk aklı işte güldürdü yine kerata.
4 büyük takıma hizmet veren site.

edit: bir insanın acizliği belli olmasın. anla ki site sahiplerinin, galatasaray isim hakkı ile ilgili anlaşmalarda belli pürüzleri kalmış. zaten 3 büyül olsa. galatasaray logosu olmaz. koskoca da yakında yazısı var zaten. yani hem çirkef hem de haklı olacaksın. yahu bir git *

edit: bence insanlarımız çok salak. başlığı açan insana katılıyorum evet. kendini biliyor herif.

(edit)^2: vallahi mal * öyle böyle değil.
© copyright 2005 - 2026