bugün

ottoman bugs

(bkz: atatürk olmasaydı güne çan sesiyle uyanırdık/#19598733)

türkiye'de yaşıyorsa telefonun uyandırma alarm sesini "kilise çanı" olarak değiştirmesini öneririm.

zira başka türlü mümkün değil.
© copyright 2005 - 2026