grafiker

zordur,yaptığınız,didindiğiniz,özendiğiniz tasarıma şöyle bi bakıp "olmamış" diyenlerin olmasından dolayı meslekten kendinizi soyutlamaya kadar gidersiniz.Grafikerim demek "hayalgücünü" en son noktasına kadar kullanmak demektir.

Türk insanı hiç birşeyi tam olarak beğenmez.
* *
© copyright 2005 - 2026