bugün

serv i revan

bir gün dinlemeyi kafaya koymuştum.
Ama çok sıkıcı bir şarkı olarak bekliyordum. Hatim ya da sıkıcı bi mevlüt gibi bir şey zannetmiştim.
Aman rabbim bu neymiş! Osmanlılar gerçekten işi biliyorlarmış. Evrensel olmamız çok normalmiş gerçekten.
© copyright 2005 - 2026