bugün

ssg

abd'de böyle eski kafa amerikalılar vardı. biz türkçe konuştuğumuzda bizi uyarır "burada ingilizce konuşacaksınız burası amerika!" derlerdi. demeye cesaret edemeyenler de garson aracılığıyla bize uyarı yollarlardı (bkz: arby s/@ssg). normalde varlığından haberimizin bile olmadığı bu insanlar bir anda gözümüzde cahil, ayrımcı ihtiyarlara dönüşürlerdi. aklımızda öyle yer ederlerdi. ama abd'deki fark oranın cahilinin baya yaşlı olmasıydı. biz ise türkiye'de o cahil ihtiyalarların gençliğine denk geldik şansımıza. neyse iki üç kuşak sonra biterler herhalde.

demiş.

ama boş konuşmuş insan.

neyle neyi kıyasladığının farkında değil galiba. biraz daha düşün derim reis.
© copyright 2005 - 2026