bugün

hülya avşar ın ygs ve terör benzetmesi

doğru söylüyor, bu ülkede ösym-yök denen kurumlar olduğu müddettçe, manevi terör bitmeyecek.

ösym ve yök bu ülkenin manevi teröristleridir, uygulamaları da manevi terör dür.

edit: bu arada literatüre yeni bir kavram kattım ha; manevi terör, ne demek olduğunu sormayı, tam olarak açıklayamam şu anda ben de yeni uydurdum çünkü.
© copyright 2005 - 2026