bugün

190 boy

2 cm ile kaçırdığım oran.

emin olun hiç bir kötü yanı yok. belki türkiye gibi bir yerde düşük ortalama yüzünden azıcık bir sıkıntı çekersiniz ama iskandinavya ülkelerinde çok rahat olursunuz. uzun boylu kız görmekten sıkılmıştım bi ara.
© copyright 2005 - 2026