bugün

mojo

ankara otobüsüne tekrar binmek için sebep yaratan güzel adamların işbirliğidir. zaten behzat ç sayesinde çıtayı yeterince yükseltiyorlardı, biz de burada iç geçiriyorduk. taşınsak mı napsak.

https://www.youtube.com/watch?v=BwVhaAe3lmA
© copyright 2005 - 2026