bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- çok güzel ama manyak kadın6
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hırt4
- kemalist dünya24
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- hapşırmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- israil6
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ona bir şey söyle9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- evagreen2
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
terörist başı apo ya; itibar kazandırmak, bebek katili imajını unutturmak ve terörist ile masaya oturmayız diyenlerin onu meşrulaştırmak için buldukları isimdir. Çünkü halk bunu hazmedemez.
aynı kardeş esad ın kalleş esed olması , toprak bütünlüğü savunulan ırak ın kuzeyinin kuzey ırak olması gibi.
cumhurbaşkanının 8 mart 2009 iran yolculuğu sırasında basın mensuplarına "kürt sorunu konusunda güzel şeyler olacak" beyanı ile başladı her şey.
19 ekim 2009 tarihinde habur sınır kapısında 34 terörist güya teslim olmuş, ancak bedevi çadırında kurulan mahkeme ile serbest bırakılmasıyla devam etmişti süreç.
bunlar ilk sinyallerdi.
ardından; önce yalanlanan sonra itiraf edilen mit görevlilerinin oslo da pkklı üst düzey yöneticilerle görüşmelerinin ses kaydı ortaya çıktı. mit görevlilerinin hükümet adına başbakanın görevlendirmesi ile orada bulundukları açıklandı, tepki görünce "devlet adına" görüşüldü dendi. istanbul savcılığı mit görevlisini ifadeye çağırdı. gelmeyince hakkında arama emri çıkartıldı. bu arada kabine toplanıp mit başkanının ifadesinin alınmasını başbakanın iznine tabi tutulmasını sağladı. başbakan da izin vermedi.
ilk görüşme gizli tutuldu ve şimdi adada alenen ikinci görüşme yapıldı.
........
ortada bir sorun olduğunun kabul edilip bunun barışçıl yollarla çözülmek istenmesi takdir edilesi bir tutum.
iki taraf arasında bir sorun varsa karşı tarafı dinlemek, isteklerine kulak vermek önemli elbette. karşı taraf dediğimiz pkk terör örgütü ile onun sözünden çıkmayan, onunla beraber hareket eden, terör örgütünün liderini lider kabul eden bir siyasi parti. ama ortada çözüm arayışından çok pazarlık dönüyor. bu pazarlık nereye varacak önümüzdeki günlerde göreceğiz. aslında açık açık "ben seninle yaşamak istemiyorum" diyor karşı taraf. görünen o ki hükümetin bu konu ile ilgili çözüm arayışı için izlediği yol devleti itibarsızlaştırmaktan başka bir şey değil.
koca koca adamlar var, çözüm için uğraşıyorlar. birlikte yaşamak şartıyla benim de naçizane önerilerim var çözüm için. mesela devletin en üst makamı olan cumhurbaşkanı çıksın televizyona halka seslensin. "kürtleri 2. sınıf vatandaş gördük, anadillerinde konuşmalarına izin vermedik, dillerini kültürlerini gelecek kuşaklarına aktarmalarına yardımcı olmadık, hor gördük, incittik" desin. devlet adına kürt kökenli vatandaşlarımızdan özür dilesin. kürtçenin, kürt kültürünün isteyen her yurttaşa özel kurslar/devlet okulları yerine meb e bağlı olarak açılacak kürt kültür dernekleriçatısı altında öğretilsin. doğu ve güneydoğu da sanayileşme teşvik edilsin, çalıştırılacak her işçinin emeklilik primini devlet ödesin, vergi muafiyeti sağlansın, askeri birliklerin sayısı kademeli olarak azaltılsın, bölgede çalışacak devlet memurlarının maaşları iyileştirilsin. maddi ve manevi olarak bölge insanı yaşadığı coğrafyada mutlu olsun. ülkesini benimsesin, sahiplensin. çok hayal kurdum sanırım.
son söz * : görüşmenin ardından bugün partiler gruplarını topladılar. bdp eş başkanı selahattin demirtaş açıkça türk ve kürtlerin et ve tırnak olmadıklarını söyledi. birlik ve beraberliği istemeyenlerle masaya oturmak nedir arkadaş?
aynı kardeş esad ın kalleş esed olması , toprak bütünlüğü savunulan ırak ın kuzeyinin kuzey ırak olması gibi.
cumhurbaşkanının 8 mart 2009 iran yolculuğu sırasında basın mensuplarına "kürt sorunu konusunda güzel şeyler olacak" beyanı ile başladı her şey.
19 ekim 2009 tarihinde habur sınır kapısında 34 terörist güya teslim olmuş, ancak bedevi çadırında kurulan mahkeme ile serbest bırakılmasıyla devam etmişti süreç.
bunlar ilk sinyallerdi.
ardından; önce yalanlanan sonra itiraf edilen mit görevlilerinin oslo da pkklı üst düzey yöneticilerle görüşmelerinin ses kaydı ortaya çıktı. mit görevlilerinin hükümet adına başbakanın görevlendirmesi ile orada bulundukları açıklandı, tepki görünce "devlet adına" görüşüldü dendi. istanbul savcılığı mit görevlisini ifadeye çağırdı. gelmeyince hakkında arama emri çıkartıldı. bu arada kabine toplanıp mit başkanının ifadesinin alınmasını başbakanın iznine tabi tutulmasını sağladı. başbakan da izin vermedi.
ilk görüşme gizli tutuldu ve şimdi adada alenen ikinci görüşme yapıldı.
........
ortada bir sorun olduğunun kabul edilip bunun barışçıl yollarla çözülmek istenmesi takdir edilesi bir tutum.
iki taraf arasında bir sorun varsa karşı tarafı dinlemek, isteklerine kulak vermek önemli elbette. karşı taraf dediğimiz pkk terör örgütü ile onun sözünden çıkmayan, onunla beraber hareket eden, terör örgütünün liderini lider kabul eden bir siyasi parti. ama ortada çözüm arayışından çok pazarlık dönüyor. bu pazarlık nereye varacak önümüzdeki günlerde göreceğiz. aslında açık açık "ben seninle yaşamak istemiyorum" diyor karşı taraf. görünen o ki hükümetin bu konu ile ilgili çözüm arayışı için izlediği yol devleti itibarsızlaştırmaktan başka bir şey değil.
koca koca adamlar var, çözüm için uğraşıyorlar. birlikte yaşamak şartıyla benim de naçizane önerilerim var çözüm için. mesela devletin en üst makamı olan cumhurbaşkanı çıksın televizyona halka seslensin. "kürtleri 2. sınıf vatandaş gördük, anadillerinde konuşmalarına izin vermedik, dillerini kültürlerini gelecek kuşaklarına aktarmalarına yardımcı olmadık, hor gördük, incittik" desin. devlet adına kürt kökenli vatandaşlarımızdan özür dilesin. kürtçenin, kürt kültürünün isteyen her yurttaşa özel kurslar/devlet okulları yerine meb e bağlı olarak açılacak kürt kültür dernekleriçatısı altında öğretilsin. doğu ve güneydoğu da sanayileşme teşvik edilsin, çalıştırılacak her işçinin emeklilik primini devlet ödesin, vergi muafiyeti sağlansın, askeri birliklerin sayısı kademeli olarak azaltılsın, bölgede çalışacak devlet memurlarının maaşları iyileştirilsin. maddi ve manevi olarak bölge insanı yaşadığı coğrafyada mutlu olsun. ülkesini benimsesin, sahiplensin. çok hayal kurdum sanırım.
son söz * : görüşmenin ardından bugün partiler gruplarını topladılar. bdp eş başkanı selahattin demirtaş açıkça türk ve kürtlerin et ve tırnak olmadıklarını söyledi. birlik ve beraberliği istemeyenlerle masaya oturmak nedir arkadaş?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar