bugün
- utanmadan şort giyen erkek3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- beyaz otomobil satın almak15
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- ankara4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- bugün de meme atan olmaması13
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- wine me dine me2
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
bir şahsın canından çok sevdiği kardeşinin ölmesidir.
ısparta'ya düğüne gitmiştik. kardeşim henüz küçüktü. oralarda bu sıcaklarda perişan olmasın diye adapazarı'nda kaldı. halamla beraberdi halam bakıyordu ona. her zaman gözlerinin içi gülerdi onun. hep yolu gözlerdi çikolata getirecem ona diye. çocuk işte... bende hiç aksatmaz ona her gün gelirken çikolata getirirdim. 16 ağustos'ta sanırım güneş tutulması oldu. evi aradık taa ısparta'dan güneş tutulmasını gördünüz mü diye... ben aldım telefonu. halamdan kardeşimin gelmesini istedim telefona. eee 4 yaşında çocuk nasıl düzgün konuşur ki. dedim ona gördün mü kardeşim güneş tutulmasını. gördüm dermişçesini birşeyler dedi hehehe. onun o konuşması bile bende bir tebessüm oluşturmuştu. o saat geldi. o kahpe saat. 03:02. evimiz çökmüştü. evimizin hemen oraya gittik. evimizin altında simit fırını vardı. halam ve kardeşim o simit fırınındaki yanan fırının içine düşmüşler. yola çıktık radyodan dinliyoruz olan bitenleri. içimden allah'a dua ediyorum. oraya gideceğiz ve bizim apartman sağlam bir şekilde duruyor olacak. gittiğimizde sandığım gibi değildi. 3 gün sonra kardeşimin ve halamın cesedine ulaştılar.
edit: o neşeyle, kahkahalarımızla, mutluluklarımızla donattığımız ev bize ihanet etti o gün. ben bir de kardeşim yaşıyor diye çikolata almıştım ve o çikolata halen duruyor. ve şunu mutlaka belirtmeliyim. bu sitede herkes istediğini yazıyor. yazarlar benim yazdığım bu yazıya da saygı gösterecek arkadaş...
edit: sarhoşum...
edit: kardeşinizin kıymetini bilin. sonra onu bulamayabilirsiniz.
edit: kollarını açıp abi senin bu kadar seviyorum diyordu lan.
ısparta'ya düğüne gitmiştik. kardeşim henüz küçüktü. oralarda bu sıcaklarda perişan olmasın diye adapazarı'nda kaldı. halamla beraberdi halam bakıyordu ona. her zaman gözlerinin içi gülerdi onun. hep yolu gözlerdi çikolata getirecem ona diye. çocuk işte... bende hiç aksatmaz ona her gün gelirken çikolata getirirdim. 16 ağustos'ta sanırım güneş tutulması oldu. evi aradık taa ısparta'dan güneş tutulmasını gördünüz mü diye... ben aldım telefonu. halamdan kardeşimin gelmesini istedim telefona. eee 4 yaşında çocuk nasıl düzgün konuşur ki. dedim ona gördün mü kardeşim güneş tutulmasını. gördüm dermişçesini birşeyler dedi hehehe. onun o konuşması bile bende bir tebessüm oluşturmuştu. o saat geldi. o kahpe saat. 03:02. evimiz çökmüştü. evimizin hemen oraya gittik. evimizin altında simit fırını vardı. halam ve kardeşim o simit fırınındaki yanan fırının içine düşmüşler. yola çıktık radyodan dinliyoruz olan bitenleri. içimden allah'a dua ediyorum. oraya gideceğiz ve bizim apartman sağlam bir şekilde duruyor olacak. gittiğimizde sandığım gibi değildi. 3 gün sonra kardeşimin ve halamın cesedine ulaştılar.
edit: o neşeyle, kahkahalarımızla, mutluluklarımızla donattığımız ev bize ihanet etti o gün. ben bir de kardeşim yaşıyor diye çikolata almıştım ve o çikolata halen duruyor. ve şunu mutlaka belirtmeliyim. bu sitede herkes istediğini yazıyor. yazarlar benim yazdığım bu yazıya da saygı gösterecek arkadaş...
edit: sarhoşum...
edit: kardeşinizin kıymetini bilin. sonra onu bulamayabilirsiniz.
edit: kollarını açıp abi senin bu kadar seviyorum diyordu lan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar