bugün

35 yaş ve üstüne espiri yapmak

malum kesimin yarılarak gülmesiyle sonuçlanacak eylem. yani espirinin iyi veya kötü olması önemli değil espiri olsun yeter. adamların işi gücü var tabi nerden biz gibi işsizlik yapıp facebook'a twitter'a gidip öğrensinler.

mesela arkadaşlarına yapıyorsun tepki bile almıyorsun ama aynı şey yaşı kemale erenlerde olmuyor.

en basitinden şöyle örnek vereyim; FiAT AL BE YA esprisi yapıyorsun;

arkadaşlarımın tepkisi: :|

Amcamın tepskisi: :D:D:D:DAsdafsafsdf
© copyright 2005 - 2026