bugün

kaiser chiefs

ya ben en son, 2009 da miydi acaba, rock n coke ile geldikleri zaman dream tv de kesfetmistim. iyi gruptur eglenceli geliyor bana. ama cok da fazla dinlemem. yinede sempatik.
© copyright 2005 - 2026