bugün

drogba ve sneijder iyi olsaydı gs de olmazdı

fenevlilerin kendilerini avutmak için kullandıkları sözlerden bazıları.

diğeri de "biz sizi 6 - 0 yenmiştik"

kuyt sanki en iyi döneminde gelmiş gibi cahilce yorum yapacağınıza türkiye'ye yıldız futbolcuların suyunun sıkılıp posasının gönderildiğini anlasasına artık.
© copyright 2005 - 2026