bugün

sammobero

(#18532051)

yaşlılığı sırasında otübüse alınmaması gerekilen yazar. yaşlanınca yer vermeyenlerin suratına tükürecekmiş. madem yaşlısın otur oturduğun yerde ne işin var otobüste. otur ibadetini yap, ölümün yaklaşmış işte. net.
© copyright 2005 - 2026