bugün

1 gb ekrankartı

Hala daha günümüzde böyle tip olması üzücü benim için 2 gb ekran kartım var hahaha ! senin bilgisayarın berbat diyen tiplerdir.
Yemin ediyorum bıktım yahu koskoca bilgisayar bölümünde okuyan adamlara bak soruyorum marka'sı ne Dell puhaha.
© copyright 2005 - 2026