bugün

the messenger

Johnny Marr ın ilk sola albümü. aynı zamanda albüme ismini veren parçası .
nefistir.

sözleri;

buradan dinleyebilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=d2W8aVDxeBY
© copyright 2005 - 2026