bugün

kakao

efendim hattı zatınızda bir gün silik olursam alah nasip ederse alacağım nicktir sonra da tekrar eşşağan ala gazuğuna döneceğimdir..

(bkz: vanilia vs çağdaşş)
© copyright 2005 - 2026