bugün

wesley sneijder

herkesin bir duyum aldığı ve kafadan salladığı, bilgi kirliliğinin had safhada olduğu transfere konu olan oyuncu. yalnız benim de sağlam diyeceğim bir duyumum var açıkçası. kaynağı neresi diyorsanız, aynı dönem ajax'da altyapıda sneijder ile beraber oynayan ve sakatlıktan sonra futbolu bırakan bir büyüğüm. (kendisi yarı türktür ve yazları türkiye'ye gelmektedir.) sanıyorum iki yaz öncesinde de telefonundan aralarında sneijder'inde bulunduğu hollanda'lı futbolcular ile fotoğraflarını göstermişti zaten, adam da yalan yok.

kendisine galatasaray sneijder ile ilgilendiğini duyduğumda facebook'tan yazmıştım. cevap olarak; kendisinin de transferin gelişmelerini çok merak ettiğini ve araştırdığını, sneijder'e ulaşamadığını ancak yakın arkadaşından öğrendiğine göre kafasının oldukça karışık olduğunu ancak galatasaray'ın teklifine büyük ihtimal evet diyeceğini söylemiş. inter'de para konusunda tartışmaların çıktığını ve bu yüzden artık inter'de kalmak istemediğini, eğer daha iyi bir teklif gelmez ise galatasaray'a evet diyeceğini tahminimce en geç cuma günü açıklayacağını söylemiş.

mesajının sonunu da "galatasaray'a hayırlı olsun, bence bitti bu iş" diyerek bitirmiş.

yani bu mesaj sneijder'in yakın arkadaşının tahmini, ve üstüne benim hollanda'da yaşan bir abimin tahmini. yarın belli olur diyorlar. bekleyip göreceğiz.
© copyright 2005 - 2026