bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- venezuela6
- demet evgar10
- kemalistler7
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2026 dünya kupası22
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- alan greenspan3
- am okşama4
- aşure2
- dünya11
- zippo2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- futbol17
- pozantı2
- panter emel2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- kıskanmak7
okumam etmem. internette dolaşırken denk geldiğim bir şeyi paylaşmak istiyorum sadece. kitabından kısa bir alıntı.
"-ok!
ok ne lan, ok ne göt lalesi! sana mantıklı bir sürü şey söyledim de söylediğin tek şey ok mu? ok sensin pislik! ya saçmalama, bu ilişki olmalı falan diye diretsene, bana yalvarsana, ağlasana köpek! ok ne?"
evet, alıntımız bu kadardı. yazı yeterince açıklayıcı aslında ama, ben yine de bir iki noktaya değinmek istiyorum.
hiç kimsenin kitap yazmasına karşı değilim, aksine kitaplarının basımı için bana gelse "siki siki baba, para çıkışmadı bir 20 lira da sen koyuversene" dese düşünmeden veririm. evet, fakir olabilirim, 20 liradan fazlasını veremiyor olabilirim ama gururluyum! neyse. nerde kalmıştık. hah, kitap basıyorduk. özetle, yazdıklarına asla karşı değilim. karşı olduğum nokta, okurlarının bu şahsı muhteşem bir yazar ilan etmeleri. yukarıda örneği verdim, daha da konuşmam onun üstüne.
ayrıca iyi niyetli olduğunu düşündüğüm; fakat genel anlamda manasız bir işle uğraşan birtakım insanlarla karşılaşıyorum. adam diyor ki "türk edebiyatında sabahattin ali, orhan kemal, yaşar kemal, hakan günday gibi isimler varken bu yazarın bu kadar sevilmesini anlamıyorum." bak yazarken sinirlerim tepeme çıktı yine. ulan, pucca ne zamandan beri sabahattin ali'yle kıyaslanabilecek konuma yükseldi? kim ki bu kadın, nasıl bir edebi başarı sergilemiş ki sabahattin ali'yle kıyaslanma hakkını elde etmiş?
neyse daha fazla sinirlenmeden entrymi burada noktalıyorum. tekrar okudum da ne boktan entry olmuş lan bu. pucca'dan aşağı kalır yanım yok valla.
"-ok!
ok ne lan, ok ne göt lalesi! sana mantıklı bir sürü şey söyledim de söylediğin tek şey ok mu? ok sensin pislik! ya saçmalama, bu ilişki olmalı falan diye diretsene, bana yalvarsana, ağlasana köpek! ok ne?"
evet, alıntımız bu kadardı. yazı yeterince açıklayıcı aslında ama, ben yine de bir iki noktaya değinmek istiyorum.
hiç kimsenin kitap yazmasına karşı değilim, aksine kitaplarının basımı için bana gelse "siki siki baba, para çıkışmadı bir 20 lira da sen koyuversene" dese düşünmeden veririm. evet, fakir olabilirim, 20 liradan fazlasını veremiyor olabilirim ama gururluyum! neyse. nerde kalmıştık. hah, kitap basıyorduk. özetle, yazdıklarına asla karşı değilim. karşı olduğum nokta, okurlarının bu şahsı muhteşem bir yazar ilan etmeleri. yukarıda örneği verdim, daha da konuşmam onun üstüne.
ayrıca iyi niyetli olduğunu düşündüğüm; fakat genel anlamda manasız bir işle uğraşan birtakım insanlarla karşılaşıyorum. adam diyor ki "türk edebiyatında sabahattin ali, orhan kemal, yaşar kemal, hakan günday gibi isimler varken bu yazarın bu kadar sevilmesini anlamıyorum." bak yazarken sinirlerim tepeme çıktı yine. ulan, pucca ne zamandan beri sabahattin ali'yle kıyaslanabilecek konuma yükseldi? kim ki bu kadın, nasıl bir edebi başarı sergilemiş ki sabahattin ali'yle kıyaslanma hakkını elde etmiş?
neyse daha fazla sinirlenmeden entrymi burada noktalıyorum. tekrar okudum da ne boktan entry olmuş lan bu. pucca'dan aşağı kalır yanım yok valla.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar