bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- türk telekom port zammı4
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- cayenne4
- diamond bosphoruss denen yazar6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- 0 0 73
- sedat pekmez13
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- köyde yaşama isteği2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- askerlik9
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- buddy dude4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- tarot falına inanan salak2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sürekli esnemek6
- kıskançlık5
- yürüyüşe çıkmak3
- kimyon4
- gammaz çetesi çökertildi2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- ismail kartal16
- şakk ı kamer2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
eveeet işte geldik "bir 2012'nin" daha sonuna. ( bunun m.ö'sü vardı, hem çeşitli takvimlere göre daha yaşanmadı filan neyse.)
benim için güzel bir seneydi ms 2012.
* italya ve fransa olmak üzere iki yeni ülke gördüm, orada son derece güzel anılarım oldu. üstelik bu iki ülkeye de tamamen kendi imkan ve çabalarım doğrultusunda gittim. bu açıdan müsadenizle kendime bir alkış.
* kariyer açısından da güzel geçti çok. yılın son gününde (ki şu saat olmuş hala çalışıyorum bakın.) 01 ocak 2012'deki halime göre çok daha işi bilen, iş hayatını ve sektörü tanıyan tecrübeli biri oldum çıktım.
* çok güzel insanlar tanıdım.
* özellikle "la mesa espanol" denen ispanyolca pratik yapma kulubü benim için yılın en güzel aktivitesi oldu. latin amerika'dan, ispanya'dan bir sürü yeni arkadaş edindim. hepsini tanıdıkça daha çok sevdim vs.
* özel hayatım inişli çıkışlıydı, inşallah 2013'de çok daha güzel olucak.
* bol bol spor, yürüyüş yaptım bu sene. o açıdan da çok güzel oldu. insan kendini çok iyi hissediyormuş sözlük. aranızda bunu okuyup da spor yapmayan varsa mutlaka başlasın tam bir "moral, mutluluk deposu."
* hala doğru düzgün yemek yapamıyorum. inşallah 2013'de...
* bazı korkularımı yendim, yeni korkular edindim. o açıdan dengeli bir yıl oldu.
şimdi çok klişe olucak ama söylicem: inşallah 2013 hepiniz için çok ama çok güzel geçer! o uzun zamandır hayalini kurduğunuz şey (herkesin vardır kesin) bu yıl gerçekleşir.
hoşçakal 2012 ve 2011 kadar kötü geçmediğin için teşekkürler.
benim için güzel bir seneydi ms 2012.
* italya ve fransa olmak üzere iki yeni ülke gördüm, orada son derece güzel anılarım oldu. üstelik bu iki ülkeye de tamamen kendi imkan ve çabalarım doğrultusunda gittim. bu açıdan müsadenizle kendime bir alkış.
* kariyer açısından da güzel geçti çok. yılın son gününde (ki şu saat olmuş hala çalışıyorum bakın.) 01 ocak 2012'deki halime göre çok daha işi bilen, iş hayatını ve sektörü tanıyan tecrübeli biri oldum çıktım.
* çok güzel insanlar tanıdım.
* özellikle "la mesa espanol" denen ispanyolca pratik yapma kulubü benim için yılın en güzel aktivitesi oldu. latin amerika'dan, ispanya'dan bir sürü yeni arkadaş edindim. hepsini tanıdıkça daha çok sevdim vs.
* özel hayatım inişli çıkışlıydı, inşallah 2013'de çok daha güzel olucak.
* bol bol spor, yürüyüş yaptım bu sene. o açıdan da çok güzel oldu. insan kendini çok iyi hissediyormuş sözlük. aranızda bunu okuyup da spor yapmayan varsa mutlaka başlasın tam bir "moral, mutluluk deposu."
* hala doğru düzgün yemek yapamıyorum. inşallah 2013'de...
* bazı korkularımı yendim, yeni korkular edindim. o açıdan dengeli bir yıl oldu.
şimdi çok klişe olucak ama söylicem: inşallah 2013 hepiniz için çok ama çok güzel geçer! o uzun zamandır hayalini kurduğunuz şey (herkesin vardır kesin) bu yıl gerçekleşir.
hoşçakal 2012 ve 2011 kadar kötü geçmediğin için teşekkürler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar