bugün

abdulhamit ll

(#18033507)
kendisine nickaltı yazmadım diye bozulmuş yazar. ah kuzum benim ne gerek vardı o kadar didinmene, mesajlar, hakaretler, polemik falan sırf nickaltını doldurmak için değer mi? al hadi kaptın nickaltı entryni, şimdi rahatça kulübene dönebilirsin.
© copyright 2005 - 2026